دخمل من هنوز نچرخیده😅

۷ پاسخ

بریچ هست؟

اره دوست ندارم بچرخه

تا موقع زایمان میچرخه هنوز وقت داره

دوست داری بچرخه مامان جوجه😁

قشنگ معلومه سرش تو معدمه

اره بریچه

پسر منم هنوز نچرخيده😂

سوال های مرتبط

مامان ائلوین و ویهان مامان ائلوین و ویهان ۳ ماهگی