سلام خانوما این آزمایش غربالگری دوممه کسی سردرمیاره؟

تصویر
۵ پاسخ

ببخشید واسه چی غربالگری دوم نوشت براتون ،چون منم دارم استرس دارم

به نظرم اون Ue3 در کل مشکلی نداره فقط اونجوری نوت هارو مینویسن برای جلب توجه دکتر

اول سونو دادی بعد ازمایش؟یا ازمایشو زودتر رفتی؟

نرماله گلم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان كـایــــرا♥ مامان كـایــــرا♥ ۲ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری