کسی شربت گاویسکون میده به بچش؟ واسه رفلاکس

۳ پاسخ

دختر من میخوره خیلی خوبه از این اقا گرفتم شمارشو‌مطب داد بهم اقای اسماعیلی ۰۹۱۲۰۱۹۸۲۰۱
همه داروها رو‌داره

دکتر به پسرم شربت فاموتیدین داد بابت رفلاکس

سلام خوبی عزیزم آریا جووون چطوره

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۱۰ ماهگی
مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی