۵ پاسخ

از سی هفته ب بعد اوج وزن گیریشه ،تا میتونی بستنی و دلستر و خرما با پودر لیدی میل بخور

دوماه اخر خیلی مهمه

تقریبا از 28 و 29 هفته

از ۸به بعد ماه ۹ ام بیشترین وزن گیریش هس

ماه اخر

سوال های مرتبط

مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان نلا🩷 مامان نلا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری