خانما میشه سنوم رو ببیند چیزی متوجه میشید؟

تصویر
۵ پاسخ

خدارو شکر سقط با موفقیت انجام شده و هیچ بقایایی نداری

عزیزم صبر کنید و تو هفته ۹ باز سونو بدید
منم مثل شما بودم اولش ساک بارداری مشاهده نشد

عزیزم چیزی مشاهده نشده همه چیزم اوکیه خداروشکر

ساک بارداری دیده نشده
کی بتا دادی؟

سلام عزیزم خوبی؟
سقط کردی
نوشته ک همه چیت اوکیه و هیچی تو شکمت نیست ن بقایا ن چیزی

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری