اسم پسرونه پیشنهاد کنین بهم🥹🩵🧸

تصویر
۱۷ پاسخ

نویان
بردیا
برسام
کارن
حامین

آبتین

میراث🥰

سام،سیاوش،بهراد،مهراد،

یزدان
آیهان
علی
ارسلان

هامین

میران

منم میخوام بزارم ساواش
ولی تاحالا انقد اومدنگفتن ساواش چیه نزارین

اسم‌پسرونه خیلی سخته انتخابش برعکس دخترونه

من چون یه دختر و یه پسر داشتم اسم پسرم‌پارسا هست‌شوهرم اسم این کوچولو‌رو‌انتخاب کرده «برسام » منم دوسش دارم

هیرمان .هیوا . رادمهر .نیک مهر

آرتین بنظر تون قشنگه

آریشا خوشکله
یعنی شاه آریایی

من شاید بزارم آرین

ساواش
من هفته دیگه میرم سونو پسر باشع این اسمو انتخاب کردم واسش

برا دختر بێریڤان

منم موندم چی بذارم انگار اصلا اسم قشنگ وجود نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری