۷ پاسخ

دلوین

دلوین هم تلفظش و هم معنیش قشنگتره بنظرم

دلوین قشنگ تره آواش

دلوین تکراریه آترین بازبهتره

من هرچی بخوام انتخاب کنم اول ابجد میزنم چون اسم ارتعاش بالایی داره

دلوین
عطرین قشنگ نیست تلفظ ش حتی

عطرین

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری