کیا دندونشون ابسع دارع

۶ پاسخ

من اول بارداریم اینجوری شدم

بهترین دارو برای آبسه دندون اینه که یه دونه هلیله سیاه شب تا صبح بذاری روی لثه ت،کامل ابسه را میکشه،یا یکم کتیرا پودر کنی بذاری دور لثه ت

آب نمک حل کن جایی که آبسه کردی چند ثانیه نگه دار چندین بار تو روز تکرار کن البته آب زیاد بخور که آب بدنت کم نشه

پیاز رنده کند بزار روش چندبار بهتر میشه

بنده 😥
و دارم آنتی بیوتیک میخورم

مهلقا خانم 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی