۴ پاسخ

فقط سه ماهه دوم میتونی بری دندون پزشکی

من رفتم یدونه کشید برام حتی چون پودر شده بود دیگ همین سه ماه دوم میتونی کاری کنی بعدش نه

همین حالا برو درس کن سه ماهه سوم عوارضش بیشتره که هبچ دیگه غذاهم نمیتونی بخوری

من منتظرم تعطیلات تموم شه برم پیش دکترم اجازه بگیرم درست کنم دیگه رد دادم از دندون درد🥲😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد