من میشینم ولی با احتیاط بیشتر
من همش میشینم پشت فرمون
مکشلی هم ندارم
سرعتم میرم
فقط استرس نداشته باشه
یکم دست انداز و رعایت کن
من که میشینم چون مجبورم هر روز برم سرکار.چه فرقی میکنه خودت رانندگی کنی یا یکی دیگه من برگشتنی یه وقتایی میزنم کنار پشت یذره دراز میکشم یه چیزی میخورم .من که اینجوری راحتترم
چاره چیه میریم سرکار میایم
من سر دخترم تا لحظه اخر نشستم کارامو کی میکرد خب خرید داشتم الانم ک میشینم دیگ مشکلی نداره
من دیروز بعد از هفته ها نشستم
فقط ترس مانع رانندگیم میشد
یعنی منی که ۱۴۰ توی آزادراه لایی میکشدم، حالا از شروع بارداری میترسم برونم
کمربندم میبندم بعد میشینم و فقط قسمت قفسه سینه رو میکشم جلو
قسمت شکم رو نمیتونم ببندم
من جاهای کم ترافیک رو میرم
خیلی آروم و با احتیاط
من میشینم. تا الان که مشکلی نداشتم.
ولی چند روز پیش یه بیرون از،شهر رفتیم .
برگشتن ۴ ساعت تو ترافیک بودیم.
دوساعت که شده بود .
دل درد و کمردرد بدی گرفتم .
مجبور،شدم زدم کنار یه استراحتی و دوباره شروع کردم.
اومدم خونه یه لک هم دیدم.
پاهامم پیش از حد ورم کرده.
بعد سه روز،هنوز بهتر نشده.
رانندکی در حدر نیم و یک ساعت با رعایت اوکیه
من از اول بارداری تا الان خیلی ماشین روندم
اتفاقا چون دست خودته،دست اندازهارو اروممیری بهتر از اسنپ و ایناس
من نه بابا دیگه بابد با احتیاط رانندگی کنی
نهدخطرناکنیست فقط باید با احتیاط خیلی بیشتری رانندگی کنی روی دست اندازها و اینا خیلی مراقب باشی
من با این هفته تازه رفتم امتحان افسر دادم😂😂
من میشینم اصلا خطرناک نیست خودت دست اندازو چاله رو مراعات کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.