خانما علائم ماه هفتم چیا هست؟؟؟؟

۷ پاسخ

درد واژن ادامه بی خوابی پادرد شبا .ورم یهویی دست وپا بعد میره دوباره دوسه روز دیگ ورم ب میکرده.بی حالی.کمردرد

برا من چیز خاصی نبود همون پادرد و اینا😑
ماه هشتم هر روزش ی علائمه خودتو اماده کن🫡

هیچی فقط اندازه یسال طول میکشه تا بگذره😂

چه علائمی داری؟

درد وااااژن

برا من همچنان استفراغ

تو خوده گهواره علائم هر هفته هس

سوال های مرتبط

مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وچهارم بارداری