۴ پاسخ

حالا چطوره
بگیرم ؟

دکتربمن گفت س ماه ی بار

دکترم گفت پستونک هرماه و سرشیشه دوماه.البته اگر مدام پستونک بهش میدی،اگر زیاد نمیدی همون هر ۲ ماه پستونک کافیه

شیشه فک کنم ۶ ماه سر شیشه دو ماه

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی