۷ پاسخ

پستونک سه ماه عزیزم

هرشش ماه

بستگی ب پستونک داره اگ خارجی گرفتی مداوم ضدعفونی کنی همون ۶ماه یکبار
اگه ایرانیه هر ۳ماه
سرشیشه را باتوجه به شیرخشکی ک میخوره وماهش ک بالاترمیره
مثلامن اپتامیل میخورد باسرشیشه ۲ عالی بود
حالا نان میخوره نان یه کم سفته باسرشیشه ۵
که البته ۵ زیاده باید۴ میخریدم

سرشیشه رو هر سه ماه باید عوض کنی کی گفت شش ماه . خود شیشه شیر باید هر شش ماه عوص کنین. توی نت سرچ کنین میاره . پستونک هر یک تا دو ماه . نوشته اگه تغییر شکل داد عوص بشه

هر شش ماه

شش ماه فکر کنم

سوال منم هست این

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی