پستونک سه ماه عزیزم
هرشش ماه
بستگی ب پستونک داره اگ خارجی گرفتی مداوم ضدعفونی کنی همون ۶ماه یکبار
اگه ایرانیه هر ۳ماه
سرشیشه را باتوجه به شیرخشکی ک میخوره وماهش ک بالاترمیره
مثلامن اپتامیل میخورد باسرشیشه ۲ عالی بود
حالا نان میخوره نان یه کم سفته باسرشیشه ۵
که البته ۵ زیاده باید۴ میخریدم
سرشیشه رو هر سه ماه باید عوض کنی کی گفت شش ماه . خود شیشه شیر باید هر شش ماه عوص کنین. توی نت سرچ کنین میاره . پستونک هر یک تا دو ماه . نوشته اگه تغییر شکل داد عوص بشه
هر شش ماه
شش ماه فکر کنم
سوال منم هست این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.