سلام مامانا
بنظرتون جنسیت نی نی مون چیه

تصویر
۱۷ پاسخ

احتمالا دخترع اندام جنسیش پایین هست اگ 30درصد بالابود پسر بودش

دخمله

مال من ضربانش ۱۶۰بود دختره😍

خداوند نگه دارش باشه

پسره

به نظر من دخمله

دخملیه

دختره

خانما من همیشه ۳روز‌ زودتر پریود میشدم اما این ماه هنوز پریود نشدم دو‌روز تاخیر دارم صبح تست زدم منفی شد امکان داره باردار باشم تست نشون نده؟؟

راستی ضربان قلبش ۱۶۴ بود

دختر هه

پشت گردن پسر ضخیم هست.

دختررره

فکر کنم نینی دختره

فک کنم پسره

پسر ررررر

احتمال نداد مگ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا کوهیار😍 مامان آقا کوهیار😍 ۷ ماهگی
مامان حسن مامان حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان فردین‌وتودلی😍 مامان فردین‌وتودلی😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 هفته سی‌ام بارداری