سلام خانوما جنسیت نی نی مون چیه ؟ممنون میشم نظر بدین

تصویر
۶ پاسخ

شاید پسر،حالا سونوگرافی نگفته جنسیت بچتون رو

وای دماغشو نگاه😭😍

دخملی

دخملیه😍

عه خودااا مماغشو😍‌ ‌ ‌ ‌ ‌

دخترهه😍

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ثنا و لنا مامان ثنا و لنا ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی
مامان رقیه خانوم🫀🧿 مامان رقیه خانوم🫀🧿 ۲ ماهگی
مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان🥹😍 مامان جوجه مامان🥹😍 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری