بچه ها میتونین نظر بدین جنسیت نی نی چیه؟

تصویر
۴ پاسخ

گفت حدودا هفتاد درصد دختره و تا هفته سیزده صبرکن دیگه منم نرفتم چون سه هفته دیگه آنومالی دارم بهتره اون موقع

فک کنم دختره

حدس ۷۰درصدی داده برای دختر می‌خوام ببینم کسی بوده اینجوری باشه سونو جنین جنسیت رو چی گفته برای آنومالی سه هفته دیگه باید برم کنجکاوم

دکتر بهت نگفت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ثنا و لنا مامان ثنا و لنا ۵ ماهگی
مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری