روز ۱۱ سیکل سنوم خوبه؟

۱۵ پاسخ

اره فولیکول خوب داری ولی ضخامتت کمه

😍😍😍😍

دارو خوردی؟

خیلی خوبه

عالیه آمپول زدی ؟

عالیه

عزیزم خدارو شکر که فولیکول داری

عالیه ولی ضخامت رحم کمه

عالیه حتما اقدام کن

آمپول آزاد سازی بزن برو برای اقدام

دو تا فولیکول خوب داری

عالیه عزیزم امپول ازاد سازی بزن

عالیه

خویه؟

تصویر

کووووو

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
jojo jojo قصد بارداری