منم باهمین فولی باردارشدم تاببینم خداچی میخاد.اقداک کن حتما
عزیزم فولیکول آزاد کردی ضخامتتم خوبه دکتر فک کنم الکی باشه و هزینه اضافی
عزیزم تخمک آزاد کردی اقدامت رو داشته باش امشب فولیکول بالغ هم داری فردا دکتر بهت آزاد سازی میده بهتره قبا آزاد سازی هم اقدام کنی . عزیزم در مورد ضخامتت هم از دکترت بپرس ببین به نظرم اونم خوبه
انگار تخمک ازاد کردی
اره برو بزن فقط بگو ضخامت هم نگاه کنه
یه فولیکول خوب داری
ازادسازی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.