دختراا بنظرتون سنوم خوبه روز ۱۲سیکل

#بارداری فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

منم باهمین فولی باردارشدم تاببینم خداچی میخاد.اقداک کن حتما

عزیزم فولیکول آزاد کردی ضخامتتم خوبه دکتر فک کنم الکی باشه و هزینه اضافی

عزیزم تخمک آزاد کردی اقدامت رو داشته باش امشب فولیکول بالغ هم داری فردا دکتر بهت آزاد سازی میده بهتره قبا آزاد سازی هم اقدام کنی . عزیزم در مورد ضخامتت هم از دکترت بپرس ببین به نظرم اونم خوبه

انگار تخمک ازاد کردی

اره برو بزن فقط بگو ضخامت هم نگاه کنه

یه فولیکول خوب داری
ازادسازی بزن

سوال های مرتبط

حدیثه حدیثه قصد بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
jojo jojo قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
رها رها قصد بارداری