۶ پاسخ

عزیزم با فولیکول۲۴ باردار شدی؟؟؟چندساعت بعذ از امپول اقدام کردی

فولیکولم این ماه 31 و 33 روز 12سیکل. این ماه هم امیدی ندارم

خوبه.

خوبه.

فولیکولت خیلی خوبه آزاد سازی بزن اقدام کن یا اکه درد داری یعنی داره خودش آزاد میشع

ازاد سازی زدی؟

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری