۵ پاسخ

شنیدم اندازه مهم نیست کیفیت مهمه انشاالله ک باشی

اگر خدا بخواد چرا نه عزیزم

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

نه بابا باید بالای۱۷باشه

فولیکول ۶ !؟!؟ ن بابا …. خیلی ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری