۷ پاسخ

ای ننه.خداحفظش کنه .شیرخشک میخوره؟چندسیسی

پسر منم دائم زیر سینه 🤦🏻‍♀️.. سعی میکنم تازگیا با غذا و میان وعده سرگرمش کنم بلکه یکم کم بشه 🥹

تقریبا مثل دختر منه کاش می‌شد کمش کنم

اخ چقدر قشنگه😍

دکتر به من گفت ۳وعدش کن بیشتر غذا بده

خب مشکل نداره شیرخشک میخوره

مگه کمک غذایی بهش نمیدی

سوال های مرتبط