۵ پاسخ

من میدم

بهتره تا 9 ماه ندیدن اگه شیر خودت رو فقط می خوره احتمالا حساسیت هست بزرگ تر بشه راحت تر هضمش می کنه

مگه براش فرنی درست نمی کنی

شیر بیرون اگه منظورت پاستوریزه ست که از ۶ ماهگی تو غذاهاش میتونی بدی ولی برا خالی خوردن نه، شیر محلی هم که تا دوسالگی ممنوعه

اگه حساسبت ب پروتئن گاوی نداره تو غذاهاش میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان علیسان👶🏻🍋 مامان علیسان👶🏻🍋 ۱۲ ماهگی
مامان اقا ایمانم مامان اقا ایمانم ۱ سالگی
مامان ❤😍RastaJan😍❤ مامان ❤😍RastaJan😍❤ ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی