۳ پاسخ

من چندبار دادم تو فرنی و اوتمیل چیزی نشد

منم میدم چیزی نشده تاحالا خداروشکر

من همینطوری خالی خالی هم میدم پسرم بخوره،تو فرنی و اوتمیلم استفاده میکنم میگن خیلی برا کمخونی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۱ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی