۶ پاسخ

منم از پنج ماهگی دادم

یبار عب ندارع‌‌‌ نمی‌دونستی دیگه ولی دیگه نده

ایرادی نداره اگه حساسیت نداده مشکلی نیست،اما آوینم رفلاکس داره بهش خرما میدم اذیت نشده

کجا از ۸ ماهگی مجازه گلم
بعضی از مواد غذایی گرم و سرد باشه طبع شون این سن ۸ ماهکی مجاز مبشه

منم ازپنج ماهگی دادم

اگه رفلاکس نداره ایرادی نداره اگه رفلاکس داره اصلا نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۷ ماهگی
مامان عاطفه مامان عاطفه ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی