۵ پاسخ

من هفته ای دو بار از شش ماهگی میدم، با شیر مخلوط میکنم یا سیب پخته

موز چیز بدی نیس قبلا میگفتن ندین الان میگن بدین کم کم بدع بهش

از شش ماهگی میشه دکتر پسر من گفت فقط موز زرد زرد رسیده باشه

ک
خله بابا
از همون شش ماهگی میدن معمولا

موز رو دکتر دختر من که گفته بدم حالت بخارپز و پوره یا داخل فرنی

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان ماه تی تی🌛 مامان ماه تی تی🌛 ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی