اینم حیون تو زاه دخترم کشتیم نزر کردیم شما نزر میدین

تصویر
۱۲ پاسخ

ما خروس می‌کشیم

نه من به جای قربونی به اسمش درخت کاشتم

چرا ارغوان و بدون پتو و بغلش کردن گرم بوده هوا؟؟

انشالله عقیقه هم واسش میدیم💕

نذر درسته😁

ووی خداحفظش کنه نی نی رو واست
بله ماهم واسه نی نی ها باید ولیمه بدیم واسه سلامتیشون قربونی میکنیم😍😍

الان کشتین؟ بعد دنیا اومدن مگه نمیکشین؟

آره حتما روز عاشورا واسه بچه ها قربونی میکنیم

ارع ما هم گوسفند داریم خودمون یکیشو کنار گذاشتیم واسه قربونی

اره، منم پدرشوهرم نذر کرد، گوسفند رو گرفتیم

از الان گرفتین

اره
ما هم گوسفند گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای☺️ مامان نون خامه ای☺️ هفته بیست‌وپنجم بارداری