سلام امشب کیا نزر شیر دارن
چند گرفتید
چندتا میدین؟

۱۱ پاسخ

خیلی کار قشنگیه این نذر شیر
ولی ای کاش بجای شیرپاستوریزه همون مبلغ رو بدین شیرخشک بگیرین برای شیرخوارگاه

من جمعه داشتم پخش کردم

من پارسال با نذر شیر خدا و علی اصغر پسرم رو بهم دادن من ماه رجب نذر دادم

من کیلویی خریدم پارسال دویا سه کیلو امسالم پخش میکنم ب امیدخدا

سلام.
من داداشم تو شرکت پگاه کار میکنه
40 تا شیر مشمایی گفتم برام آورد.
شد 3/۲۰۰

امشب شب کیه؟که بایدپخش کرد

من ۱۰ تا پارسال پخش کردم امسالم ۱۰ تا یعنی اگ خدا بخاد هر سال نذر میدم برای سلامتی بچه هام

۷۲ تا گرفتم
دونه ای ۱۶ تومن با ی کیک

من محرم اون سال نذر کردم اما روز معینی نگفتم کی پخش کنم حتما باید امشب پخش کنم

میشه بگید چطور نزر میکنید منم میخام نزرکنم

منم انشاالله امشب به بچه ها پخش میکنم

سوال های مرتبط