این آزمایش بتا دوستان خوبه نرمال و مثبت؟

تصویر
۹ پاسخ

ممنون عزیزم گفتم اول بدونم مطمن بشم باردار هستم بعد برم پیش دکتر

بتا معمولی برای اینکه بدونم باردار هستم یانه

بتا تیتر دادی یا بتا معمولی

برای ساک حامله گی باید کی برم سنو ممنون میشم خانم ها راهنمایی کنید

18 روز تاخییری عزیزم نمیدونم نرمال هست الان این عدد یانه

چند روز تاخیر اینی؟

مبارکه خوبه عزیزم

چند روز عقب انداختین؟ ؟؟؟مثبته، ولی باید 48 ساعت دیگه تکرار شه

آره عزیزم مبارک باشه

سوال های مرتبط

مریم_تهران مریم_تهران قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی و دختری مامان تو دلی و دختری روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری