۴ پاسخ

خداحفظشون کنه برات

مامان امیروآوا شما تودلیت میشه بچه سومت یانه دومیه؟

چای نبات خوبه بخور

من اون هفته ها دل پیچه میگرفتم نمدونم چرا
اونجوری ک روتون گلاب ادم اسهال میشه ها اونجوری بود اما اسهال نبودم

سوال های مرتبط