شما هم آلوچه میخورین دل درد میگیرین و نفخ میکنید یا من فقط همینم

۱ پاسخ

آلوچه سرد هست زیاد خوردنش دل درد میگیری سعی کن روش مثلا شربت گلاب یا چایی نبات یا خرما بخوری.مگه الان آلوچه اوردن؟

سوال های مرتبط