خانوما پدی لاکت واجبه که بدیم؟

۳ پاسخ

اگه مشکلی نداره ک نده

ی دکتر به من گفت واجبه اما ی دکتر خیلی باتجربه رفتم از دکترای بیمارستان مسیح دانشوری گفت از نظر من اگه بچه سالمه و نفخ و دل درد نداره و گوارشش خوبه فقط آد بده

برا چی هست
من نمیدم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۷ ماهگی