چرا زیر دلم احساس پریودی دارم؟؟

۶ پاسخ

عزیزم من به دکتر گفتم
شیاف داد با دو هفته استراحت بهتر شدم

بخاطر فشار ب لگنه طبیعیه

تو‌روبیکا گروه زدیم اگ‌دوست داشتی بیا گلم ب ایدیم پیم بدهRoogi_09

منم داشتم

منم دقیقا

من بارداری اولم زیاداحساس پریودی میکردم...

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری