۵ پاسخ

میتونی از داروخونه اسنپ هم پیدا کنی ترویتالو من دیروز اینجوری خریدم،
بیومیل رو‌هم من سادشو میدادم خیلی خوب بود ولی آی آر امتحان نکردم

سلام بچهای رفلاکسی تا چند ماهگی باید ar بخورن بعدش میتونی شیر معمولی بدیشون

من تا دوسال ب پسرم بیومیل دادم خوب بود

عزیزم من بیومیل ای آر دادم دل پیچه گرفته بود و همش‌میپیچید به خودش. الان گیگوز میدم عالیه

بزن تو دارویاب میگه کجاها داره عوض نکن شیر بچه رو گناه داره

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی