دلیل اینکه بچه مثل آب بالا میاره از چیه ؟

۳ پاسخ

ریفلاکس

رفلاکسه فکنم . بعداز شیر خوردن ده دقیقه رو دوشت نگه دار حتی اگر اروق زد .
وقتی شیرش میدی حالت شیب دار شیر بده .

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان پریماه🧚‍♀️🌙 مامان پریماه🧚‍♀️🌙 ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی