۴ پاسخ

رفلاکس داره ؟

باد گلوشو بگیر،حتما غذای باد دارخور ی بعد وعده هاتون عرق نعنا بخورین ک بچه نفخ نکنه

رفلاکسه عزیزم

دخترمنم اینجوری میشه حتمن طبیعیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی