خانما دلیل بالا اوردن شیر چیه

۴ پاسخ

دکتر بردی؟
یا رفلاکس داره
و یا چون گلوش چرک کرده استفراغ میکنه

رفلاکس آروغ نگرفتن یا زیاد شیر دادن

رفلاکس.یااینکه آروغش نمیگیری

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان دلارا🎀🐣 مامان دلارا🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی