میشه آزمایش غربالگریمو ببینید خوبه یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

اره خیلی خوبه خداروشکر

هقته چند رقتی

خوبه عزیزم به خاطر سنت که بابای سی سال هستی لو ریسک زده مال اونایی که بالای ۳۰ هستن میزنن مال منم زده بودن من رفتم سلفری دادم اما تو اگر تو خانواده نداری و ازدواج فامیلی نیست با همسرت اصلا نیازی نیست خیلیم عالیه همه جیت

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانم گل🌸 مامان خانم گل🌸 هفته نوزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته بیست‌ونهم بارداری