سلام
خامما از کی میتونم سونو وزن بچه برم؟

۶ پاسخ

سونو وزن رو ۳۲ هفته بهترین زمان

۲۸ تا ۳۰
ولی همون ۲۸ برو که اگه وزنش کم باشه دکتر پیگیری کنع

۲۸ تا ۳۲

از28میتونی بری

۲۸ تا ۳۰

30هفته ولی من 33هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهورا❤️خانم👣 مامان ماهورا❤️خانم👣 ۱۱ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۴ ماهگی