۳ پاسخ

ناشتا هم بالاست. انسولین نمیزنی؟

اره قندت بالاست
هم ناشتا
هم یک ساعت

آره یک ساعته

سوال های مرتبط

مامان سید محمدحسن مامان سید محمدحسن هفته سی‌وچهارم بارداری