اینم ناهار گل پسر 😋

تصویر
۸ پاسخ

پیازو با بلدرچین تفت دادم زردچوبه و دارچین و پودر سیر و یه کوچولو نمک زدم بعد گوجه رنده شده را اضافه کردم و تفت دادم آبش که کشیده شد آلوچه خیس خورده شده و هویج و سیب زمینی اضافه کردم و آبجوش ریختم درشو گذاشتم تا پخته شد

نوش جونش

نوش جونش، بلدرچینه؟

میشه بگی چی هستن؟

دخترم تازه وارد ۹ ماه شده

برای این میتونم اینارو بپزم؟

نوش جکنش اوتا آلو ان؟

اینا چیه عزیزم دستورش رو بگو

میشه بگی چیا گذاشتی براش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان طاها و پسته مامان طاها و پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان اروین و دلوین🥰 مامان اروین و دلوین🥰 ۲ ماهگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان رادمـــــــان🧸❤️ مامان رادمـــــــان🧸❤️ ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی