توهفته ۳۱ شش روز وزن جنین چقد باشه خوبه؟؟

۶ پاسخ

برامن ۱۸۴۰ بود ۳۱هفتهو ۶روز بودم

من 31و6
1665

شما چند بودید ؟؟؟

سلام عزیزم منم دقیقا سی و یک هفته شیش روز دادم ۱۷۰۰ بود

ولا من ۳۰هفته ودوروز رفتم سونو ۱۵۰۰وخورده ای بود وزنش بعد از اون دیگه نرفتم.دکترم واسه ی دوهفته ی دیگه نوشته

برا من سی هفته و ۵روز بود ۱۶۰وزنشه

منم همونه صدک چن بودی؟

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی