برامن ۱۸۴۰ بود ۳۱هفتهو ۶روز بودم
من 31و6
1665
شما چند بودید ؟؟؟
سلام عزیزم منم دقیقا سی و یک هفته شیش روز دادم ۱۷۰۰ بود
ولا من ۳۰هفته ودوروز رفتم سونو ۱۵۰۰وخورده ای بود وزنش بعد از اون دیگه نرفتم.دکترم واسه ی دوهفته ی دیگه نوشته
برا من سی هفته و ۵روز بود ۱۶۰وزنشه
منم همونه صدک چن بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.