سلام وزن جنین ۱۹۰۰ خوبه ؟
۳۱ هفته و شش روزمه

۷ پاسخ

اره عزیزم من سی هفته و یک روز ۱۴۰۰بوپ

مال منم ۳۱هفته و ۴روز۱۹۰۰بود

بله عالی

عالیه ماشالله

آره خوبه از من ۳۲ هفته ا کیلیو ۷۰۰ بود

عالی

آره عالیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری