۱۹۰۰ برای ۳۱ هفته و ۵ روز خوبه؟

۴ پاسخ

عالیه

عالیه منم با اینکه شکمم خیلی کوچیکه ۳۲ هفته رفتم ۱۹۵۰ بود بچم

بله خوبه من ۳۱هفته۱۸۲۰بود شما پنج روزجلوتر خوبه وزنش عالیخ

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد