۴ پاسخ

من هویجی گرفتم
همینجوری کوتاه
خیلی راحته
میگیره تو مشتش قشنگ

خیلی چاقه فکر نکنم بچه باهاش راحت باشه

سیلیکونی بگیر یا پری اسپون
قاشق فلزی زوده

فک نمیکنم بتونه دستش بگیره کوتاهه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آرتین💙❤️ مامان آرتین💙❤️ ۱ سالگی