دوستان شما هم انقباض دارید تو هفته من

۶ پاسخ

منم دارم خیلی درد ناکه من از اول داشتم

والله منم دارم بیچاره شدم شکمم یهوسفت میشه وفشارمیارب شکمم کشیده میشه پایین،قبلاشبابودبا اینکه شیاف استفاده میکردم الان روزام هست

اره خیلی خفه کنندس

گاهی اوقات

من از هفته 31دارم😢

من دارم خیلی رو مخه🤧

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری