۱۲ پاسخ

الهی گلم 🥲

عزیزم بارداری شیمیایی اتفاق افتاده
و اتفاقا نشونه خوبیه ماه های بعد احتمال بارداریت بیشتر میشه ❤️
حکمتی داشته حتما

ببین توتاس هفته بمون اگ تشکیل نشدبرودکتربخدای خانم دیگم بودشش هفته رفت قلب نداشت س هفته بعدتشکیل شده بود

چیزی دفع کردی. یا فقط خونریزی؟

ینی چی باردارنیستی؟؟؟

دورود لرستان

کدوم شهری

الهی بگردم تقریبا ده روز پیش این حال تو رو داشتم💔میفهممت

میدونی من دوبار اینجوری شدم اسپرم همسرت ضعیف نیس

عزیزم متاسفانه جنین تشکیل نشده و سلول تخم تشکیل شده کیفیت نداشته و خودش سقط میشه

متاسفانه سقط شده

من دو روز پیش اینجوری شدم پریود شدم تموم شد درکت میکنم🥲

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان وریا 🩵 مامان وریا 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری