ماماناوزن جنین ۲۰۷۰واسه ۳۲هفته دوروزخوبه یان

۶ پاسخ

من ۳۵ زاییدم ۳ بود

منم 32 هفته دو کیلو بود الان 38 هفتم سونو کرد گفت 2800 حالا نمیدونم دقیقه یا ن

اره عالیه
بچه ی خواهرشوهر من ۳۶ هفته به دنیا اومد ۲۳۰۰ بود

اره خیلی خوبه

اره عالی

اره خوبه

سوال های مرتبط

معصومه معصومه قصد بارداری
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی