من پریود شدم 😔😔
بعد از سه ماه اقدام
راهنمایی کنید لطفاً چکار کنم

تصویر
۴ پاسخ

من ۷ ماه اقداممم

ب دکتر مراجع کن حتما قبل اقدام قرص میده فولیک اسید

عبنداره ماه بعدی

منم الا اینجوریم نگران نباش انشاالله ماه بعد باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری