کسی متوجه میشه این سونو یعنی چی

تصویر
۴ پاسخ

سلام خانما ی گپ برای خانمهای باردار واقدامی داریم خواستین بیاین ب ایدی@mandana477پیام بدین

کاویته یعنی بالای رحم و حفره ی رحم ،فکر می کنم جای درستی هست

اها کیسه زرده هنوز تشکیل نشده برات من اشتباه خوندم

یعنی براساس سونو شما ۵ هفته و دو روز هستی ،ساک نی نی و کیسه زرده هم تشکیل شده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی👭ماهلی مامان مانلی👭ماهلی ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مسیحا مامان مسیحا هفته هفتم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری