پوشک یه بسته برا بچه بزارم تو ساک بیمارستان؟!

۹ پاسخ

نصفشو بردار یا ۶-۸ تا یک روز ک بیشتر نمیمونی

من ۱۰تا اینا گذاشتم چون دوستم میگه هی میان بچه رو چک میکنن و پوشکشو باز وبسته میکنن مجبوری عوضش کنی ک تو پاش بمونه

من دهتا گذاشتم

من ۱۰ تا گذاشتم تو ساک بچه

یه بسته کوجولو بخر
فکرکنم زیاد استفاده
جیش ک نمیکنن زیاد
پیپی هم یکی دوبار تقریبا

همه میگن محض احتیاط بزارین بهتره

آره یه بسته بردار

بله محض اختیاط بزار کم استفاده میشه

من ۶تاگذاشتم

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی🩷🎀 مامان مانلی🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان kayan مامان kayan روزهای ابتدایی تولد